Uprzejmie informujemy, że w związku panującą pandemią COVID-19 oraz obostrzeniami z nią związanymi, rejestracja na 13. edycję Międzynarodowych Targów Gołębi Pocztowych EXPOGołębie jest obowiązkowa.

Zakup biletu wstępu na 70. Ogólnopolską Wystawę Gołębi Pocztowych organizowaną przez Polski Związek Hodowców Gołębi Pocztowych możliwy WYŁĄCZNIE po dokonaniu rejestracji:

Rejestracja - uczestnicy Rejestracja - media

W związku z panującą pandemią COVID-19 oraz obostrzeniami z nią związanymi, w 13. edycji Międzynarodowych Targów Gołębi Pocztowych EXPOGołębie mogą wziąć udział uczestnicy, którzy (według swojej najlepszej wiedzy)*:

  • nie są osobami zakażonymi COVID-19;
  • nie mają objawów COVID-19, takich jak duszność, podwyższona temperatura ciała, objawy przeziębieniowe;
  • nie przebywają na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym;
  • w ciągu ostatnich 10 dni przed wydarzeniem nie miały bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną COVID-19 i spełniają jeden z następujących warunków:
    • zaszczepienie przeciwko COVID-19 szczepionką, dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej, tj. przyjęcie wymaganej dla danego preparatu liczby dawek szczepionki co najmniej 14 dni przed wydarzeniem oraz okazanie przy wejściu na wydarzenie ważnego unijnego cyfrowego zaświadczenia COVID (Unijny Certyfikat Covid, UCC) w postaci elektronicznej lub papierowej lub zaświadczenia uznawanego za równoważne z UCC (wydanego przez państwo trzecie - spoza Unii Europejskiej);
    • posiadanie statusu ozdrowieńca, po przebyciu COVID-19 w ciągu ostatnich max. 6 miesięcy oraz okazanie przy wejściu stosownego potwierdzenia tego statusu – Unijny Certyfikat Covid;
    • posiadanie negatywnego wyniku testu w kierunku COVID-19 wykonanego max. 48h przed godziną rozpoczęcia wydarzenia i okażą go przy wejściu na wydarzenie (wersja papierowa lub elektroniczna z wynikiem negatywnym testu).

      W dniach 07-09 stycznia 2022 r., podczas Międzynarodowych Targów Gołębi Pocztowych EXPOGołębie, przed wejściem od ul. Olimpijskiej będzie można wykonać test w kierunku COVID 19. Badania wykonywane są przez Laboratorium Medyczne LAB-MED wpisane do rejestru Rządowego laboratoriów COVID*, z wykorzystaniem profesjonalnych testów Panbio™ firmy Abbott (bezbolesny, płytki wymaz z nosa). Odbiór wyników testów następować będzie w ciągu 30 min od pobrania wymazu, w formie kodu QR dostępnego w mobilnej aplikacji – „mObywatel” lub w postaci wydruku odebranego osobiście na miejscu.

      Data i godziny testowania:

      • 06.01.2022 (czwartek); 8.00-20.00
      • 07.01.2022 (piątek); godz. 8.00-18.00
      • 08.01.2022 (sobota); godz. 6.30-18.00
      • 09.01.2022 (niedziela); godz. 7.30-13.30

      Uczestnicy Wydarzenia obowiązkowo muszą przedstawić przed badaniem wypełnione skierowanie do pobrania lub na stronie organizatora wydarzenia.

      Koszt badania 40 zł brutto/test **
      * https://www.gov.pl/attachment/29c6e7a3-d125-498f-b35b-e2852490f8ed
      ** cena dotyczy wyłączenie uczestników wydarzenia a jej atrakcyjna wartość została osiągnięta dzięki częściowej refundacji przez Organizatora Wydarzenia”.

      Uprzejmie informujemy, że w przypadku wyczerpania limitu osób niezaszczepionych Laboratorium Medyczne LAB-MED wstrzyma wykonywanie testów.
      Wykonywanie testów zostanie wstrzymane do momentu ponownej możliwości wpuszczania osób niezaszczepionych.

Pełne zasady bezpieczeństwa dotyczące zakażenia wirusem SARS-CoV-2 dostępne są na stronie.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: targi@ptwp.pl

ZAPOZNAJ SIĘ Z NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYMI PYTANIAMI

 

1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa do 9 stycznia 2022 r.

4. Jak mogę się zarejestrować?

Aby się zarejestrować należy podać imię, nazwisko oraz adres e-mail lub numer telefonu (dane wpisywane podczas rejestracji muszą odpowiadać danym uczestnika, który pojawi się na wydarzeniu).

5. Jak mogę zakupić bilet?

Możliwość zakupu biletu na 70. Ogólnopolską Wystawę Gołębi Pocztowych organizowaną przez Polski Związek Hodowców Gołębi Pocztowych otrzymają wszyscy zarejestrowani uczestnicy. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu formularza rejestracyjnego, uczestnik zostanie przeniesiony na stronę, gdzie będzie opcja "KUP BILET".

6. Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?

Dzięki uprzejmości Polskiego Związku Hodowców Gołębi Pocztowych udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla: kobiet, dzieci do 18 r.ż. (przebywających pod opieką osoby dorosłej), wystawców oraz mediów (dziennikarze oraz pracownicy i współpracownicy redakcji).
Uwaga! Wystawcy oraz media posiadają osobny formularz rejestracyjny.

7. Ile kosztuje bilet?

Zakup biletu wstępu na 70. Ogólnopolską Wystawę Gołębi Pocztowych organizowaną przez Polski Związek Hodowców Gołębi Pocztowych możliwy wyłącznie po dokonaniu rejestracji.

Cena za karnet (7-9 stycznia 2022 r.) wynosi 90 PLN brutto + 2 PLN brutto (opłata transakcyjna - dotyczy biletów online).

Cena biletu jednodniowego wynosi 30 PLN brutto + 2 PLN brutto (opłata transakcyjna - dotyczy biletów online).

Istnieje możliwość zakupu biletu kolekcjonerskiego lub z opcją "zapakuj na prezent" - opcje te są dodatkowo płatne. Powyższe usługi dostępne tylko przy zakupie online.

8. Czy istnieje możliwość zakupu biletu na miejscu?

Tak, istnieje możliwość zakupu biletu na 70. Ogólnopolską Wystawę Gołębi Pocztowych na miejscu. Zakup biletu możliwy będzie w kasie - płatność gotówką lub kartą.

9. Co powinnam/powinienem mieć ze sobą w dniu wydarzenia?

Uczestnik: Jeżeli zakup biletu odbył się drogą online, prosimy o jego okazanie w dniu wydarzenia (na telefonie/tablecie) lub w wersji papierowej (wydruk).
Na tej podstawie uczestnikowi zostaną wydane opaski uprawniające do wzięcia udziału w wydarzeniu.

Wystawca/media: Prosimy o okazanie otrzymanego kodu kreskowego (na telefonie/tablecie) lub w wersji papierowej (wydruk).
Na tej podstawie zostanie wydany identyfikator uprawniający do wzięcia udziału w wydarzeniu.

10. Gdzie odbędzie się tegoroczna edycja wydarzenia?

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Gołębi Pocztowych EXPOGołębie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe zlokalizowane jest w samym sercu miasta, tuż obok legendarnej hali widowiskowo-sportowej Spodek. Wspólnie z Muzeum Śląskim i siedzibą Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia współtworzą „Strefę Kultury” - nową przestrzeń miasta, z której chętnie korzystają turyści oraz mieszkańcy Katowic i Aglomeracji Śląskiej.

11. Jak dojechać do Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach?

Dojazd samochodem

Doskonałe położenie w pobliżu autostrady A4 i A1 pozwala na sprawne dotarcie z wielu miejsc w kraju i Europie. Liczne parkingi zlokalizowane wokół MCK umożliwiają komfortowe korzystanie z obiektu.

ParkiniDojazd pociągiem

Z Dworca PKP w Katowicach do Międzynarodowego Centrum Kongresowego można dostać się:

pieszo w 15 min. (2,5 km),
taksówką z Placu Oddziałów Młodzieży Powstańczej lub ulicy Młyńskiej,
tramwajem z przystanku Katowice Dworzec PKP liniami T2, T11, T13, T23, T43 do przystanku Katowice Rondo ( 8 min.).

Dojazd tramwajem i autobusem

Najbliższy przystanek tramwajowy i autobusowy KZK GOP dla Międzynarodowego Centrum Kongresowego to Katowice Rondo, Katowice Spodek lub Katowice Uniwersytecka.

Połączenia lotnicze

Międzynarodowe Centrum Kongresowe zlokalizowane jest 30 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowicach- Pyrzowicach. Podróż samochodem na lotnisko zajmuje ok. 0,5 h. Z lotniska w Pyrzowicach można do MCK dotrzeć taksówką (cena ok. 100 zł) lub busem (cena ok. 30 zł). Wybierając podróż busem z lotniska w Pyrzowicach należy kierować się na przystanek Katowice Sokolska (1 km od MCK) lub Katowice Hotel Novotel (850 m od MCK).

 

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.